Saturday, June 25, 2011

Dunia blogging

Assalamualaikum....


Syukur alhamdulillah....kini aku still bergiat aktif lg dalam dunia blogging nier..walaupon tidak berapa aktif sangat just hanya untuk mengisi masa hadapan dan menghilang tension dengan membaca entry2 para blogger di malaysia...ada jenis blog yg genre lawak, genre gosip, genre motivasi, genre ilmu dan ada juga yang genre personal..tp untuk aku sebagai blogger, aku punye blog nier genre semua balun...hahaha...tp no copy cat..just kekadang der yg share2 untuk para pembaca yang datang ke blog aku...huhu.. Ha..!! baru-baru nier aku ada terjumpa satu blogger boy..dia nier bleh katakan otai la gak dalam dunia blog nier..tgk la followers dia..beriban-riban!(ayat dia)..huhu....pastu page view dia pon beriban riban gak...mestilla..org dah otai...ha lupa nk bagi tahu..nama nick name dia SR a.k.a Syafiq Rosli...glomour gitu nama dia...huhu....hampir kesuluruhan entry dia aku dah baca...follow pon aku dh...biasala...kner belajar daripada orang yg jauh berpegalaman nier kn...der sesetengah enrty SR nier membuatkan aku lebih berminat dgan dunia blog nier..xkesahla kalau xdapat jd femous pon...huhu. kalau korang nk berkenalan lebih dengan otai blogger yang aku maksudkan td boleh la add dia di facebook SYAFIQ ROSLI atau ke blog SANDIWARA SEORANG INSAN.. nk thu tak??dlm list followers aku der gak nama yang sama dengan SR nier...nama dia pon Syafiq Rosli tp nama penuh dia Muhammad Syafiq Rosli..huhu..kembar pada nama..huhu..errhhmm syafiq member aku nier pon otai gak dalam dunia blogging nier..aku slalu gak baca entry dia yg kelakar-kelakar..kalau korang semua nak berkenalan dengan Syafiq Rosli yang lagi sorang ni boleh la add di Facebook MUHAMMAD SYAFIQ dan page LIKE Blog Muhammad Syafiq atau ke Blog BUKAN SEKADAR BLOG PICISAN...











4 comments:

  1. weh !. terharu kot ada orang buat entri pasal aku !. haha.. btw, thanks bro :D

    ReplyDelete
  2. huhuhu.....ala just nk sharing pengalaman as blogger..so ko gak yg byk membantu aku..ini lah cara aku nk hargai ko..huhu(:

    ReplyDelete
  3. banyak sangat ke jasa aku kt kau.. haha.. biasa-biasa je kot.. :)

    ReplyDelete
  4. hehehehe.......ala..kan entry-entry kau best2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...